A bakancslista








Kedves olvasóink! Bizonyára minden szülőnek, testvérnek, rokonnak, barátnak, kedvesnek, férjnek és feleségnek feltűnt, hogy a mi kis londoni csapatunk már réges-régen hazatért Londonból. A város annyira magával ragadott minket, a második hétvégén aztán Brighton is, hogy a blogot elhanyagoltuk. A három hét bizony eltelt, hazatértünk óta pedig még egyszer ennyi, volt nekünk azonban egy bakancslistánk, amit még a kiutazásunk előtt írt a 16 lelkes diák. Arra kértük őket, hogy pillantsanak rá újra erre a listára és írják le nekünk, mit sikerült megvalósítani, mit nem, mi az, ami igazi élményt jelentett számukra és milyen élményekkel tértek vissza Magyarországra. Olvassuk el, mit írtak!

Matejovics Márk bejegyzése:

A lakóhelyünktől két utcányira van egy pub, utánanéztem már a söröknek és addig nem akarok hazajönni, amíg meg nem kóstoltam a Guinness vagy Kilkenny márkát, kerüljön akár 3 fontba is egy pint. Ezt már azon a napon elterveztem, hogy eldőlt, mehetek Londonba. A pub neve Rising Sun, 5-ből négy csillagos, az értékelések alapján a kaja is nagyon jó ott.
Sajnos Kilkenny-t nem találtam de cserébe minden meg nem talált Kilkenny-ért ittam +1 Guinness-t szóval egy bizonyos nézőpontból teljesítettem a bakancslistámat. Továbbá a Madame Tussaud múzeumba egy asztalnál ültem Han Soloval és használatba vettem Donald Trump irodáját is, ezek nem voltak rajta a listámon de utólag visszatekintve megérdemelték volna a helyet.





Hári Boglárka bejegyzése:

Már hat éve nagy álmom, hogy egyszer kilátogathassak Anglia bármely részére, az pedig, hogy Londonba megyünk külön öröm. Ezalatt a pár év alatt kirajzolódott bennem, hogy mely helyeket is szeretném meglátogatni. Ahogyan mindenki, aki először jár Londonban, én is a legkedveltebb turista látványosságokat szeretném látni (London Eye, Big Ben, Buckingham Palace, Tower Bridge). Ezek mellett pedig természetesen szeretném látni az őrségváltást, illetve ahogyan felnyílik a Tower Bridge; állítólag, aki ennek szemtanúja, még biztosan visszatér Londonba. Végül, de nem utolsó sorban pedig mindenképpen szeretném megtapasztalni milyen is a londoni élet, legyen szó a mindennapokról, közlekedésről, vagy pedig a szórakozásról.

A londoni három hét azt hiszem bátran mondhatom, hogy életem egyik legszebb élménye volt. Hatalmas álmom vált valóra azzal, hogy ott lehettem. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen a bakancslistámon szereplő dolgokból mindent sikerült "teljesítenem". Láttam a nevezetességeket, mint például a Big Ben, London Eye, Buckingham Palota és a Tower Bridge. Ezen kívül pedig, ami számomra talán a legfontosabb volt - a bakancslistàt tekintve -, hogy megtapasztalhassam milyen is a londoni emberek mindennapja, beleértve a közlekedést, szórakozást és a napi teendőket. Bár először nagyon furcsa volt, hamar beleszoktam az új életvitelbe, és hogyha lehetséges akkor még jobban beleszerettem Angliába, illetve Londonba.

Harangozó Márk bejegyzése:

Londonban a Kensal Green negyedben fogunk lakni. Matejovics Márkkal minél több külföldi sört tervezünk megkóstolni. Elsődleges célunk az ír (Guinness és Kilkenny) sörök megismerése, amit szerencsére megkönnyít a szállásunk kocsmák környéki elhelyezkedése.

Minden sikerült! :) 

Marton Dávid bejegyzése:

A tervezett közös programokon kívül nagyon szeretnék ellátogatni a Globe Színházba. Nagyon érdekel az atmoszférája egy ilyen régi és neves színháznak. A jegyárakat elnézve nem tartom valószínűnek, hogy előadás megtekintésére adnám a fejem, de mindenféleképpen körüljárnám az épületet kívülről és belülről is, amennyire ez lehetséges. Szívesen átugranék a híres neves Baker Streetre, a Sherlock Holmes Múzeumba is. Izgalmas lenne ezen a helyszínen járni, mivel imádom a detektív karakterét és történeteit. Terveim között szerepel többek között még az is, hogy egy szakálligazításra beugorjak egy klasszikus hangulatú borbélyszalonba. Mivel London óriási, így az ötleteimnek csupán töredéke, de mindenképpen a top 5-ben szerepelnek.

Elképesztő, csodálatos, varázslatos, megismételhetetlen- ezekkel a szavakkal tudnám illetni azt a tartalmas három hetet, amelyet az Erasmus+, az iskola, és azon Tanárok erőfeszítéseinek köszönhetően jöhetett létre, akik kitartóan támogattak és segítettek minket mindvégig.

Mielőtt kiindultam Londonba, sejtettem, hogy szuper élmény lesz. Tudtam azt is, hogy bármi vár odakint, csak tanulhatok belőle és pozitív gondolatokkal térek majd haza, viszont azt, hogy ennyire jó lesz, azt egyáltalán nem gondoltam volna.

Indulás előtt írtam pár sort „bakancslista” jelleggel, de a kint töltött idő alatt nem volt számomra igazán útmutatás és követni kívánt dolog jellege ennek. Minden napot, minden órát, és minden percet 100%-on éltem meg és raktároztam el magamban. Anglia minden apró élményét megtartva és kiélvezve éltem odakint a napokat.

Azt hiszem, hogy rengeteg tapasztalatot szereztem. „Tapasztalat” néven pedig nagyon sok dolgot értek:

-          Azokat az apró szakmai „trükköket” amelyeket szinte észrevehetetlenül tanított meg nekünk Ata, a mentorunk

-          Azokat a csapatmunkákat, amelyeket együtt kellett végeznünk a többiekkel

-          Azt a kulturális sokszínűséget, amelyet minden nap tapasztaltunk a munkahelyen, a metrón, az utcákon

-          Azt az életfelfogást, mi szerint a kinti emberek élik az életüket

-          Illetve az állandó rohanás felszíne alatt rejlő „emberi dolgok” felismerését.

Big Ben, Tower Bridge, Madame Tussauds, London EyeBrighton, Cambridge… csak töredéke a három hét alatt felfedezett dolgoknak. Most itthon, a szobámban ülve, a laptopom fénye előtt elmélkedve mégis úgy gondolom, hogy a legnagyobb élmény nem ezekben a látványosságokban rejlik, hanem azokban az apró és jelentéktelennek tűnő beszélgetésekben, közös sörözgetésekben van, amelyekben pár emberrel részem volt odakint.

Úgy érzem, ennek a programnak a Közösség a valódi mozgatórugója, és ez az, ami Örökké teszi ezt az élményt.

Köszönöm!
Ata interjúztat




Nyerges Viktor bejegyzése:

Kiskorom óta szeretem és követem a focit. Szeretett csapatom a Chelsea FC. Mindig is szerettem volna eljutni a stadionhoz, a Stamford Bridge-re. Külön öröm, hogy a szállásomtól sincs messze, alig 4 mérföldre. Ha mérkőzésre nem is sikerül bejutni, a stadionnál van egy múzeum és Chelsea bolt is, valamint „stadium tour” szolgáltatást is igénybe lehet venni £19-ért. Ez utóbbi lehetőséget biztosít például bejutni az öltözőkbe, sajtó szobába, úgyhogy ez kötelező programnak tűnik számomra. Rajtam kívül is sok focirajongó van a csapatban, úgyhogy ez egy közös program is lehetne (Chelsea meccs helyett, ha nem mehetünk, pedig egy jó londoni alsóbb másodosztályú rangadó is tökéletes lenne, amilyen hangulat szokott lenni azokon a mérkőzéseken is).

A bakancslistámon a Chelsea stadionjának megtekintése szerepelt. Az utolsó héten Dáviddal, Norbival és Bencével négyen munka után stadiontúrára mentünk, aminek a részeként megnéztük a Stamford Bridge-et is. A stadionnak már csak a körbesétálása is sok idő volt, ehhez még hozzá adódott, hogy volt ott egy hivatalos bolt, illetve sok kép, információ, érdekesség a falakon, amiknél sokat elidőztünk. Bejutni a lelátóra nem sikerült, de így is láttuk egy részét, valamint a pálya egy részére is ráláttunk. Ezen a stadionon kívül eljutottunk még a Wembley-hez és az Emirates Stadiumhoz. Előbbiről nem is gondolná az ember a TV-ből, hogy mekkora építmény. Nagy élmény volt ez a stadiontúra, számomra főleg a Stamford Bridge.




Molnár Adrienn bejegyzése:

Nagyon várom már a háromhetes londoni gyakorlatot, ahol nagyon sok érdekességet fogunk meglátogatni. Nekem mégis a leghőbb vágyam, hogy eltölthessek egy jó estét a Waxy O’Connor’s pubban Kiss Vivivel J. Jártatok már valaha egy hat szintes, hangulatos ír kocsmában, gyönyörű fa bútorzattal, jókedvű emberekkel körülvéve egy jó whisky, Guinness sör vagy egy igazi ír kávé társaságában? Mi hamarosan fogunk. J

A Londonban eltöltött 3 hét fantasztikus volt! Emlékszem jól, még mielőtt kimentünk volna, mindenkinek írnia kellett egy bakancslistát.
Én egy hatalmas ír pubba szerettem volna eljutni a kint töltött idő alatt, elszürcsölgetve egy finom ír kávét, ami nagy szomorúságomra sajnos nem történt meg... Bárhogy szerettem volna, mindig közbejött valami.
Viszont nem bánkódom annyira, hisz azért eljutottunk egy-két hasonló helyre, ami mondhatni kárpótolt, mégha nem is kifejezetten ír pub volt.
De voltaképpen nem csak ez az ami kárpótolt, hanem az is, hogy eljuthattam London gyönyörű helyeire, parkjaiba, múzeumaiba. Magába Londonba! A tenger felett, repülővel! Eljuthattam Brightonba a tengerparthoz, a mesésen szép Camebridge-be, ahol megnézhettem a szebbnél szebb egyetemi épületeket, láthattam a Big Bent, felülhettem a London Eye-ra és onnan csodálhattam a várost. Bemehettem a British Múzeumba, a Natural History-, a Science- valamint az Imperial War múzeumba is, úgy ahogyan a Madame Tussauds Panoptikumot is végigjárhattuk. Ez mind mind kárpótolt, a pub mára már mellékes.
De hogy ti is megbizonyosodjatok arról, milyen fantasztikus is volt ez a 3
hét, íme pár kép:
Senki ne ijedjen meg, ezek nem mi vagyunk, ez egy kép az Imperial War Museumból



"Puntingolás"


























Rácz Viktória bejegyzése:

Természetesen meg szeretném nézni London nevezetességeit; fel szeretnék ülni a London Eye-ra, őrségváltást látni a Buckingham-palota előtt, felülni egy Double-decker buszra és hajókázni a Temzén. Ha lehetőségem nyílik rá, meg szeretném kóstolni a "full english breakfast"-öt és felkeresnék egy pubot, ahol igazi angol sört innék.

Sok minden teljesült a bakancslistámról; volt szerencsém felülni a London Eye-ra, bár nem láttam az őrségváltást, de maga a Buckingham palota így is csodálatos látvány volt. Kipróbálhattam rengetegszer, sőt a 3. hétre már természetessé vált a double-decker, mint mindennapi tömegközlekedési eszköz a munkahelyünkhöz és vissza. A Temzén is hajókáztunk hétvégén a csapattal, ahol angolul hallgathattuk meg hajókázás során látott nevezetességek történetét. Természetesen szabadidőnkben meglátogattunk néhány igazi angol pubot is, ahol finom angol söröket is megkóstolhattunk. Bár nem próbáltam ki a „full English breakfast-öt”, de sok más maradandó élménnyel lettem gazdagabb, amiknek méltó helye lett volna a bakancslistámon: Láttam, ahogy a Tower bridge felnyílik, voltunk a Madam Tussauds-ban, az M&Ms Worldben, vásároltunk és nézelődtünk az Oxford Streeten, meglátogattuk a Hyde parkot, kirándulásaink során Cambridge-ben puntingolhattam (ahol british akcentussal hallgathattuk meg a város történetét), és láthattam a Cambridge-i Egyetemet, jártam Brightonban, ahol a gyönyörű tengerpart látványa nyűgözött le leginkább. Az egyik legmaradandóbb élményem az orvosi konferencián volt, még soha életemben nem voltam ilyen nagyszabású eseményen, és büszke vagyok rá, hogy Londonban volt erre lehetőségem, és értékes segítséget tudtunk nyújtani. Itt összebarátkoztunk egy amerikai lánnyal, akinek az édesanyja is előadó volt. Segített nekünk az előadások idején és azóta is tartjuk a kapcsolatot. Rengetegszer eltévedtünk, eláztunk, fáztunk, álmosak voltunk, nevettünk, kirándultunk, dolgoztunk és kávéztunk együtt. És a sok közös élmény és tapasztalat által úgy érzem, őszinte barátságok is születtek, amikért szintén nagyon hálás vagyok.






Filotás Dóra bejegyzése:

Én a Harrods áruházat szeretném megnézni, mert rengeteg pozitívat hallottam róla, és képek alapján gyönyörű. Apukám a születésem után 2 héttel járt ott, és hozott egy plüss macit nekem. Azt szeretném megkeresni, hátha 20 év után is találok belőle.

Az én bakancslistámon szereplő dolog az volt, hogy elmenjek a Harrods áruházba, és megkeressem a macit, amit apukámtól kaptam 20éve, amikor születtem. El is jutottam oda, azonban a macit nem találtam meg, de egy igazi élmény volt látni azt a luxust, a sok híres márkás boltot. A lépcsők elképesztően gyönyörűek voltak, a mozgólépcsőn is úgy érzi magát az ember, mintha Egyiptomban lenne, nem pedig egy hatalmas áruházba. Nagy séta, körülnézés után vettem kis ajándékot a családomnak, és elkészült egy kép is az áruház előtt.





Kovács Zoltán bejegyzése:

A Wembley és a Stamford Bridge stadionokat szeretném megtekinteni akár egy stadium tour keretein belül, mivel jómagam is focista vagyok és persze a M&M’s world édességboltot, mert azt csak a rosszak terjesztik, hogy a jóból is megárt a sok. Szívesen megnéznék egy alsóbb osztályú focimeccset is, némi sör kíséretében természetesen J.

A stadionokat kívülről megnéztük, de túrára sajnos nem tudtunk helyet foglalni, a rengeteg előre eltervezett program miatt alsó osztályú mérkőzésre sem sikerült eljutnunk. Azt hiszem, a legjobb élményem Londonban a Madam Tussauds volt:







                                                                 Schábel Bence bejegyzése:

A tervezett programokon kívül szeretném megnézni a Wembley Stadiont, ahol az angol válogatott szokott játszani, ez a szállásunktól nincs messze. Szeretnék meglátogatni egy klasszikus angol pubot, ahol megkóstolhatnám a legjobb angol söröket Herczeg Norberttel és Marton Dáviddal. A leendő lakhelyünktől kb. 2 percre van ez a pub. Szívesen bérelnék kerékpárt is és gurulnék vele a városban, ez pár fontból megoldható. Jó lenne elmenni egy focimeccsre is, akár egy alsóbb osztályú rangadóra, már csak a hangulat miatt is.

A bakancslistámról nem minden sikerült teljesen. Több stadiont is sikerült megnéznünk, mint például, a Wembley-t, Emirates Stadion-t (Arsenal) vagy éppen a Stamford Bridge-t (Chelsea), de ezeket sajnos csak kívülről. A pubozás sikerült, többet is ki tudtunk próbálni és teljesen olyan, mint ahogyan elképzeltem. Még a biciklizés volt, amit szerettünk volna kipróbálni, de ez idő hiányában elmaradt. De ezeken kívül is nagyon sok szép helyen jártunk és jó programjaink voltak.

Merengőn libegés

Herczeg Norbert bejegyzése:

A tervezett programokon kívül szeretnék megnézni egy őrségváltást a Buckingham palotánál és egy szelfit készíteni az őrrel. Szívesen meglátogatnék egy pubot és kóstolnék meg egy igazi angol sört Marton Dáviddal és Schábel Bencével. A szállásunktól néhány percre több is található, így talán megtaláljuk a megfelelő helyet.

Sajnos nem tudtam megnézni az őrségváltást a Buckingham-palotánál mert az időpontjában mindig másik helyszínen voltunk vagy dolgoztunk. Bakancslistám többi pontját sikerült teljesíteni és el tudtunk menni néhány pubba Bencével, Dáviddal és Viktorral. Ezen kívül rengeteg helyet meglátogattunk hiszen munka után minden nap elmentünk valahova, az egész csoport vagy pedig csak néhányan. Minden helyszín nagyon tetszett és rengeteg élménnyel és emlékkel gazdagodtam.
A London Eye-on

Ahol kelet és nyugat összeér (Greenwich-ben)


Brightonban

Wittner Vivien bejegyzése:

Már nagyon régóta érdeklődöm a divat iránt, így nagyon örülök, hogy a divat egyik városában tölthetek három hetet. Rengeteg olyan boltba térhetek be, amik nálunk nem fellelhetőek. Emellett pedig nagyon szeretem a szép utcákat, városrészeket, amiből Londonban akad bőven felfedezni való. Persze, a népszerűbb látnivalókat is megszeretném nézni. Egy tipikus piros telefonfülkés kép sem maradhat el. Mindenképpen kiszeretném próbálni a Fish and Chipset és az autentikus angol reggelit. Igazán jó mókának tűnnek az outdoor cinemak, remélem ezt is lesz lehetőségem kipróbálni.

Nagyon örülök, hogy a bakancslistámról sokmindent sikerült teljesítenem. Volt szerencsém rengeteg boltba betérni, ahol szebbnél szebb ruhákat, kiegészítőket és egyéb divattal kapcsolatos dolgot láthattam, vagy lehetőségem volt vásárolni. A kedvencem a Harrods volt. Rengeteg szép utcán és városrészen sétáltunk keresztül. Mikor véletlenül „eltévedtünk”, sem voltunk szomorúak, hiszen mindig egy gyönyörű utcába csöppentünk. Lehetőségünk volt megnézni a főbb látnivalókat is, mint pl.: London Eye, Buckingham Palota stb. Mindegyiket nagyon élveztem. Sajnos a három hét alatt nem volt lehetőségem kipróbálni a Fish and Chipset és az autentikus reggelit, azonban rengeteg más finom ételt kóstoltam.



Kiss Vivien bejegyzése:

Az én álmom, hogy a gyönyörű Tower Bridge-nél egy képet készíthessek, valamint az Oxford Streeten lévő Primarkban szeretnék sok-sok ruhát vásárolni. Adrival, a lakótársammal szeretnénk elmenni a High Streeten lévő McDonald’s-ba és megkóstolni az ottani ízeket. Két hét van az indulásig, amit már nagyon várunk. Biztos vagyok abban, hogy ez a kis lista pipákkal fog végződni a többi program mellett. J

Azt hiszem sikerült kipipálni a bakancslistámon szereplő dolgokat, ahogy azt a kiutazásunk előtt megírtam. Egy kép a Tower Bridge-nél ez azt hiszem a kedvenc helyeim közé tartozott. Nagyon gyönyörű, ráadásul még sétáltam is a hídon és azt is megnézhettem, ahogy felnyílik. Hát… a Mc Donald’s azt hiszem, hogy ezt a helyet látogattuk a legsűrűbben. Volt, hogy nem igazán ízlett az ebéd amit kaptunk, vagy nem laktunk jól vele. Emiatt az ebédszünetekben elrohantunk venni egy kávét és persze egy mekit… Meg kell mondjam, kicsit csalódtam, hiszen az itthoni sokkal finomabb. Sajnos erről nincs képem, viszont egy telefonos selfie sem maradhatott el. Az Oxford Street-en lévő Primarkban is vásároltunk, nem is egyszer. Mivel én is nagyon szeretem a divatot, így hát nem is volt kérdés a vásárlás. Az első alkalommal sikerült 2 órát az üzletben tölteni, a többiek meg sem vártak minket. Nagyon sok ajándékot hoztam haza a családomnak, köztük sok ruhát, amit ott vásároltam a Primarkban. Büszkeséggel töltött el a konferencián való részvétel is, erről viszont készült kép!



A konferencián


Sebők Beatrix bejegyzése:

Színes egyéniségnek tartom magam így ahová mindenképp szeretnék eljutni, az a londoni virágpiac. Ahol még tudok gyönyörködni a színekben az a naplemente, ezért szeretném megnézni a Primrose Hillről a naplementét. A másik dolog, amit nagyon szeretek az az édesség, ezért szeretnék eljutni a M&M’s World boltjába és annyi édességet venni, amennyit nem szégyellek. Szeretném megkóstolni a hagyományos „full english breakfast”-öt, és az angol teát is kipróbálnám egy autentikus kávézóban. Mindenképpen szeretnék valami őrültséget is csinálni, csak erre még nincsen konkrét elképzelésem.

A bakancslistáról nem mindent sikerült teljesítenem. Sajnos a virágpiacra nem jutottam el, mert elég messze laktunk a várostól és a reggelihez voltunk kötve, na meg persze a vonatokhoz. De sikerült eljutnom a Camden Market-ra ahol mindenféle csecse-becse megtalálható volt. Utolsó előtti napra terveztük a naplementét a Primrose Hill-en, de aznap pont nagyon rossz, felhős, ködös idő volt, így nem láttunk semmit a naplementéből. Viszont ami kárpótolta ezt, az a Brightoni tengerpart. Csodálatos volt. Ami még nagyon tetszett, az az M&M's World, szívem szerint egész nap ott lettem volna, nekem nagyon-nagyon tetszett. Kár, hogy a Primrose Hill-i naplemente elmaradt, de majd legközelebb, ha arra járok feltétlenül megnézem. Ami a listáról lemaradt, mégis az egyik legfontosabb, hogy szerezzek új barátokat. Ami úgy gondolom, hogy sikerült, hiszen rengeteg új embert ismertem és szerettem meg.











M&M's World

















Nagy Vivien bejegyzése:

Szeretnék a kinti ismerőseimmel találkozni. Imádom a Harry Pottert, úgyhogy szeretnék elmenni a 9 és ¾. vágányhoz is, hiszen a King's Cross, ahol ez a vágány található egy, a valóságban is létező vasútállomás Londonban.

Szerencsésnek mondhatom magam, mivel a 3 hét alatt, amíg Londonban voltam, nagyon sok helyet meg tudtam nézni. Többek között azt is, ami a bakancslistámon szerepelt. Ez a hely pedig a Harry Potter filmsorozatból ismert 9 és háromnegyedik vágány volt Londonban a King’s Cross-on. Nagyon örültem annak, hogy kétszer is el tudtam ide látogatni. Sajnos képet nem tudtam készíteni, akkora tömeg volt ott.


Kuczi Ádám bejegyzése:

A tervezett programokon kívül szeretnék kerékpározni egyet Londonban a barátaimmal egy hasonló kerékpárral, mint ami a képen látható. Ezen kívül szeretnék ellátogatni egy londoni McDonald's-ba, hogy megbizonyosodjak arról, hogy ugyanolyan minőségű a sajtburger, mint Magyarországon. Szeretnék még szelfit is készíteni egy rendőrrel és egy postással.

Úgy gondolom, hogy a 3 eltöltött hét alatt a bakancslistám komoly részét tudtam teljesíteni. Sajnos kerékpározni nem tudtunk, mert nem fért bele az időnkbe (de azért biciklin ültünk), viszont londoni McDonald’s-ban jártam párszor és azt tapsztaltam, hogy ugyanolyan mindenhol a sajtburger. A bakancslistám szelfis része nem volt túlságosan komoly, ezért nem is próbáltam megvalósítani. Viszont 3 hétig élhettem egy elképesztően gyönyörű és élhető városban, ahova vissza szeretnék térni minél hamarabb.









Végezetül következzen még néhány kedves emlék, szigorúan a teljesség igénye nélkül!
Metrózunk "haza"

Adri Viktória királynővel 

A csajos este - Chinatown

Arrivals - újra itthon. Hogy örülnek! Hétfőn suli.

Csoportkép a KBM-nél. Könyörögtek érte.

Reklámarcok lettünk.

Megyünk libegni

Kértük, hogy készüljön kép Bogiról is. Valakinek ez nagyon tetszett.

Bea és a hódolója a libegőn

Ülünk a buszon. Na de emeletesen ám!

Ez várt minket egy brightoni parkban

Küldjük a levelet haza

Lánykáink

Nagy Vivien etet



A hires Churchill Arms pub.

Márk a Madam Tussauds-ban



Adri a Churchill pub-ban. Velünk!


Regent Street

Mind the gap between the train and the platform


London felemel


A Cam folyó, amely átszeli Cambridge-et



Puntingolás közben


Lazulás Brightonban






Bátor Viktor

Vigyázott a kalapra, amíg David pörgött


Viki, Dóri, Adri



Bence. Bogi. Ádi.

Stephen Hawkins festette. Eladó.


Életre kelt sorok. Hát nem gyönyörű?


Mit ettünk? Karamellizált mogyorót.


A Hyde park (egyik) mókusa


"Puntingolás" Cambridge-ben


Falra hányt cipő(k) Camden townban








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy londoni séta és kiruccanás Cambridge-be

Felkészülés az útra

Első hetünk a Communities Empowerment Networknél