A nagy londoni séta és kiruccanás Cambridge-be

2017.09.16. Szombat

Reggel 8-kor volt gyülekező a Trafalgar téren.  Kisebb-nagyobb késésekkel megérkezett mindenki, viszont így is nagyon korán kellett kelnünk.
Találkozó a Trafalgar téren.

A kép magáért beszél, mindenkinek nagyon reggel volt.

(Balról: Nagy Vivien, Rácz Viktória, Kiss Vivien, Wittner Vivien, Filotás Dóra, Nyerges Viktor, Kovács Zoltán, Schábel Bence, Marton Dávid, Hári Boglárka, Herczeg Norbert, Molnár Adrienn, Harangozó Márk, Kuczi Ádám, Matejovics Márk, Sebők Bea)

15 perc séta után megérkeztünk a Szent Pál Katedrálishoz, ahol tartottunk egy rövid pihenőt, illetve megvártuk Mohai tanár urat, mert vele ott találkoztunk. Miután megérkezett megvitattuk a munkahelyekkel kapcsolatos dolgokat, itt dőlt el az is, hogy hétfőtől mi is a KBM Groupnál fogunk dolgozni.

Folytattuk a sétánkat a Tower Bridge-hez. Ez körülbelül egy 30 perces séta volt, de közben megálltunk kávézni. Körbejártuk a Tower Bridge környékét és a Tower of Londonnál megálltunk egy kicsit pihenni. Ezt követően átkeltünk a Tower Bridge-en és a csapat kétfelé vált. Az egyik fele sietett az őrségváltásra a Buckinhgam Palotához, a másik fele pedig a fáradtságot legyőzve követett bennünket.
11 órára odaértünk a palotához, ahol kiderült, hogy aznap nincs őrségváltás, mert szombat van. Azért készítettünk néhány képet és a palota mellett található Green Parkban fogyasztottuk el az ebédünket és galambokat is etettünk.
A park, ami a belvárosban helyezkedik el, óriási, itt csend és nyugalom van és az emberek sem rohannak, mint ahogy az utcákon azt megszokhattuk.
Ezt követően metróra szálltunk, és megérkeztünk a National History Museumhoz. Itt rengeteg mindent láttunk, főként sok-sok kavicsot, gyémántot, dinoszauruszt és rengeteg egyéb élőlényt.
Nagyon szép múzeum és rengeteg ember fordul meg a kiállítótermekben. Körülbelül 2 órát voltunk bent, és így sem jártuk be az egészet, de már vágytunk át a Science Museumba, mert az jobban érdekelt bennünket.
Montázs a Natural History Museum-ról

A Natural History Museum néhány képben.

A tudományos múzeumban egy pihenőt tartottunk mielőtt neki vetettük volna magunkat a múzeumnak. Ezt követően bejártuk a múzeumot és rengeteg mindent láttunk.
Kipróbáltunk egy arcelemző gépet, ami megmondta mennyire vagyok vidám és hány éves vagyok. Véletlen, de nálam eltalálta, hogy 19 éves vagyok, és akkor nagyon mosolyogtam hála Sebők Beának és Schábel Bencének szóval az is 100% lett. A múzeum után beültünk egy közeli McDonald’s-ba és megvacsoráztunk. Utána elköszönt mindenki és hazamentünk.

További képek a napról:
Montázs a Science Musem-ról

A Science Museum űrkiállítása képekben.

Autó

Gőzhajtású autó a Science Museumból.

2017.09.17. Vasárnap

6 óra 45 perckor volt gyülekező a Victoria Coach Station 8-as kapujánál.
A csapat

A Starbucks-os kávéknak hála, mindenki megtalálta, hogy merre van a kamera.

9 óra után megérkeztünk Cambridge-be, ahol sokkal hidegebb volt, mint amihez Londonban szoktunk. Elsőként a helyi plázába látogattunk be, ahol néhányan ittak kávét vagy teát. Hétvégenként az üzletek 11-kor nyitnak és csak a kávézók vannak nyitva reggel, ezért nem volt ott vásárló az épületben.
Miközben a többiek kávéztak, Sebők Beával és Schábel Bencével felfedeztük a többi emeletet. Egy kipróbálható zongorán eljátszottuk (próbáltuk) a River Flows In You című számot Yirumától.
A kávézás után a városon áthaladó Cam folyón próbáltuk ki az úgynevezett puntingolást (csónakázást). Ez körülbelül 45 perces túra volt és az idegenvezetőnk (aki a ladikot irányította) folyamatosan mesélte, hogy mit is láthatunk époen. Az időjárás kegyes volt velünk, és nem esett az eső puntingolás közben.
A vízitúra után maradt másfél óránk az ebédig, és elkezdtük bejárni a várost. Szárazföldről is láthattuk az egyetemi épületeket, a maradék félórában pedig szabadprogram volt. 12:45-kor találkoztunk egy helyen és elmentünk az étterembe.

A csapat az étteremben

Kép a teljes csapatról az étteremben.

Az étterem után elindultunk vissza a buszra. 6 óra körül leszálltunk a buszról és beültünk a Shakespeare pubba.

További képek a napról:

Puntingolás

A lányok élvezik a Puntingolást. (balról: Molnár Adrienn, Nagy Vivien, Rácz Viktória)

Tanár úr zongorázás közben

Mohai tanár úr zongorázik nekünk Cambridge-ben

Montázs Cambridge-ről

Az első képen az ebéd látható (Lasagne) a következő 3 kép puntingolás közben készült.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon